20.4.11

Alon Livne @ Castro

בשבוע שעבר נערכה השקת המיני קולקציה של אלון ליבנה לקסטרו. הקוקלציה עוצבה בהשארת יהלומים ומורכבת כמעט לחלוטין מצבעי שחור ולבן.

אין ספק שהקולקציה הולמת מאוד את רוח קסטרו ואף משחזרת פריטים מקוקציות קודמות אך בטוויסט "אלון-לבני". שוב ראינו חלקים עליונים דמויי לבני נשים ושמלות bodycon קצרצרות. אני הייתי שמחה לראות גם צבעוניות כשלהי בקולקציה כי סה"כ היא עוצבה לעונת הקיץ וכולנו כבר ראינו ששחור, למרות הקלאסיות הנצחית שלו, הוא לא הצבע המרענן של העונה.

גם ההשקה הזו הייתה רוית סלבס ואני לא התאפקתי וצילמתי את רותם סלע (שנראית אפילו מקסימה יותר פנים מול פנים) ואת שירי מימון הפיצית.


חג שמח לכולם ומקווה לעדכן בפוסט אביבי במיוחד בקרוב!

12.4.11

Aaaaaand I'm Back!


What I Wore : Top - TNT, dress - Honigman, jacket - Mango. tights - Calzedonia, shoes - Gazith.


The blog has suffered from a serious negligence in the past few weeks. The latest period hasn't been easy for me and I hope the wonderful spring weather will bring with it only happy days for everyone and some new and fresh material for my blog posts. Viva la spring!


And now to fashion.
Last week I was lucky enough to visit the launch party of the website - Fashion Forward. This is not a new site but it has been recently moved under a larger domain - Mako, and now it is one of the biggest fashion sites in Israel.The fun thing about this site that it was created by two fashion bloggers by the names - Ofer Yeger and Shelly Peleg. Now, they operate as the main editors of the site and the magazine by the same name.


The party was held in a hotel in Tel-Aviv and included a red carpet with all the biggest stars of the local "Big Brother" and an exhibition made by the top designers of Israel.
This was my first time at an event of such dimensions and I felt pretty under-dressed. I highly recommend checking out the photos here although in reality, it looked much more impressive.

הבלוג סבל מהזנחה רצינית בזמן האחרון. התקופה האחרונה הייתה לא קלה ואני מקווה שהמזג אוויר האביבי שאני כ"כ אוהבת, יביא לכולנו המון ימים של שמחה והתחדשות, ולי המון חומר לפוסטים חדשים! יחי האביב!

וכעת לאופנה.
בשבוע שעבר ביקרתי בהשקת האתר FashionForward.co.il. האתר לא חדש במרחב האינטרנטי אך לאחרונה הוא עבר תחת חסותה של mako וכעת הוא אחד מאתרי האופנה (אם לא ה-) הגדולים בארץ. האתר נוצר על ידי עופר יגר ושלי פלג, שתי בלוגריות אופנה מוכשרות שכעת אחראיות על עריכתו של האתר והמגזין באותו השם.

ההשקה נערכה במלון דיאגליב בתל אביב וכללה שטיח אדום רווי כוכבי האח הגדול ושלל מיצגים של המעצבים המובילים בשוק.
זאת הייתה הפעם הראשונה שלי באירוע בגודל כזה ולכן לא צפיתי את מידת ההשקעה של המוזמנים. היו שם שמלות ערב לכל דבר, תסרוקות ואיפור מקצועי. ממליצה להציץ בתמונות כאן למרות שחי, זה בכל זאת היה נראה הרבה יותר מרשים.
אני, שהגעתי אחרי יום עבודה ארוך במיוחד, עייפה ומקומטת, הרגשתי די under-dressed.... 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...